Subscribe

RSS Feed (xml)


Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, July 27, 2010

kawan o lawan???


Sahabat benarkah sahabat sejati wujud dalam kehidupan ini...kawan...layakkah dipanggil kawan jika hanya mahu melihat aku menderita..aku tahu bukan semua ini salah mereka..tapi sekurang-kurangnya dengarlah penjelasan ini...tetapi apa yang aku terima...sakit hati ini jika aku terus mendiamkan diri...aku tahu aku tak punya ramai kawan,tak punya kekuatan melawan...tak punya apa-apa yang hendak dibanggakan...tetapi sekurangnya aku tahu menghargai persahabatan ini...aku penat menangisi...aku penat sengsara...cukuplah kali ini biar aku yang berundur...aku tak mahu melibatkan diri aku dari lakonan yang menyakitkan ini...jika ini yang membuat mereka bahagia biarlah aku lari dari ikatan ini...aku pasti esok pasti ada yang menyedari akan kehadiran aku ini....


No comments:

Post a Comment

 
 

Designed By Blogs Gone Wild!