Subscribe

RSS Feed (xml)


Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Monday, July 26, 2010

HAK BERSUARA............

aku aneh ngan sesetgh manusia ni..knp harus dihlg org lin dr bersuara..ini bumi merdeka..kita ada hak kenpa harus takut...selagi benar perthankan..jika x senyap jangan memandai..tapi sekarang bila kita bersuara kita disalahkan...x ble ke dgr dlu apa yg org nk ckp pas tue nk wat pe kot krg la...aku x nk jd penakut...aku x ske tipu diri aku sendiri...aku yakin apa yang aku suarakan adalah apa yang aku rasa benar... aku juga pelik dengan setgh manusia yg hanya berani bersuara dibelakng tpi didepn tunduk...kalau setakat berkata dibelakang xda sape akan dgr...
korng ada hak bersuara...jdi suarakan...jgn hnya mendiam diri sahaja...

No comments:

Post a Comment

 
 

Designed By Blogs Gone Wild!