Subscribe

RSS Feed (xml)


Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Wednesday, July 28, 2010

hari demi hari aku lalui...macam-macam masalah timbul...ikut hati nak je mati..tapi ble pk blik...mati bukan jalan penyelesaian..aku x mahu org kta aku takut...dulu aku bukan macam nie..suma aku hadapi ngan tenang...skung sedikit je mslah dtg aku dah melatah..
entahlah apa nk jadi ngan idup aku nie...aku kadang2 bsn ngan idup aku skung...tapi nak x nak aku kena truskan gak..aku yg plih jln nie...
adoiyai...nk ngadu kt kwn...suma bukan ble tlg...aku gak kena tgg...better aku cite kat blog aku nie...
why aku ltak blog aku " MY LIFE" ??.
mmg aku saje pilih title tu...sbb aku nk share pe yg aku lalui...bik bruk aku x peduli...
life aku x seindah mana...bg aku life aku serabut sket...tue yg aku rse...tp x tau la org rse camne???
kdg2 tingin gak nk bubah cam gurlz lin..but ble aku bubah je aku rasa plik.aneh n cam2 lah..better aku jd dri aku je sendiri...tue lg bgs..
aku rase bukan aku srg je rase life yg kita lalui ni x seindh mane...rmai lg kat luar sane yg camtue..
tapi camne pun aku tetap suka ngan life aku skung...plikkan ckp x seindah mane..tp ske lak...

:)alezz jaha

No comments:

Post a Comment

 
 

Designed By Blogs Gone Wild!